مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-17حوادث

آتش نشانان مشهد در شب چهارشنبه سوری 56 ماموریت انجام دادند


مدیر عامل آتش نشانی مشهد از انجام 56 ماموریت مربوط به شب چهارشنبه سوری در این شهر خبر داد و گفت: در حوادث شب گذشته تعدادی از خودروهای آتش نشانی بر اثر برخورد ترقه خسارت دید.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل آتش نشانی مشهد از انجام 56 ماموریت مربوط به شب چهارشنبه سوری در این شهر خبر داد و گفت: در حوادث شب گذشته تعدادی از خودروهای آتش نشانی بر اثر برخورد ترقه خسارت دید.

مسعود ظهوریان با بیان این مطلب اظهار کرد: از ساعت 8صبح روز گذشته تا 8صبح امروز در مجموع 3200 تماس با سامانه 125 برقرار شد که 143 ماموریت اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان در مشهد انجام شده است.

وی درباره حوادث مرتبط با شب چهارشنبه پایان سال در مشهد افزود: در مجموع 56 عملیات مربوط به چهارشنبه پایانی سال در مشهد انجام شده است که چندین مورد هم حادثه برای شهروندان بر اثر انفجار ترقه رخ داده است که آمار آن توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد به اطلاع مردم خواهد رسید.

ظهوریان خاطرنشان کرد : عمده ماموریت های شب گذشته بین ساعت 20 تا 22 رخ داد و با کمال تاسف در حوادث شب گذشته 7 دستگاه خودروی آتش نشانی نیز بر اثر برخورد ترقه خسارتی دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی آتش نشانی مشهد، گفتنی است؛ از حوالی ساعت 17 روز گذشته علاوه بر آماده باش 53 ایستگاه آتش نشانی، بیش از 100 نفر از پرسنل این ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانان مشهد در شب چهارشنبه سوری 56 ماموریت انجام دادند

آتش نشانان مشهد در شب چهارشنبه سوری 56 ماموریت انجام دادند